Categorii stiri

EconomiePoliticaSocialJuridicSanatateCulturaMondenAutoSportIT&C

Pagina 7 ~ Optimizarea sistemului de reclama

Data introducerii: 08-11-2007

MySpace si-a restrans sistemul de orientare a reclamelor, pentru a le permite celor de pe piata sa tinteasca mai bine interesele specifice ale utilizatorilor, in speranta ca acestia vor raspunde mult mai bine.

Reteaua sociala a adaugat 10 categorii in cursul acestui an, pentru a permite produselor sa se potriveasca intereselor pe care le au membrii MySpace, precum 'filme'.

Click aici pentru a citi tot articolul

Pagina 7 ~ Alte articole din acceasi categorie:

Microsoft doneaza bani pentru ApacheChina are mai multi utilizatori de Internet decat SUAA aparut virusul care se ascunde in fisiere mp3Sony Ericsson anunta 3 noi telefoane WalkmanGhid turistic digital pe plaja din Mamaia, cu webcam live2.000 de angajati ai Sony Ericsson vor fi dati afaraUtilizatorii YouTube raman anonimiRCS/RDS schimba grila de programe in functie de propriile intereseYahoo respinge o noua oferta 'absurda' din partea MicrosoftA crescut numarul mesajelor spam intr-o limba strainaOracle mizeaza pe antreprenorii romani din ITCel mai subtire monitor LCD din lumeTokyoflash Galaxy - pentru fanii SF-urilorRomanii au cheltuit online 25 mil. euro in prima jumatate a anului 2008Razboi total pe tema tarifelor roaming Celular de shopping Yahoo introduce doua noi domenii de e-mail: ymail.com si rocketmail.comDe ce este iPhone-ul 3G atat de ieftin?Google lanseaza un sistem de masurare a audientei onlineGeanta de laptop incrustata cu cristale Swarovski
Pagina 7

Cautare in site

Cuvant cheie
Cauta in site

Urmariti-ne pe Facebook