Categorii stiri

EconomiePoliticaSocialJuridicSanatateCulturaMondenAutoSportIT&C

Pagina 10 ~ Optimizarea sistemului de reclama

Data introducerii: 08-11-2007

MySpace si-a restrans sistemul de orientare a reclamelor, pentru a le permite celor de pe piata sa tinteasca mai bine interesele specifice ale utilizatorilor, in speranta ca acestia vor raspunde mult mai bine.

Reteaua sociala a adaugat 10 categorii in cursul acestui an, pentru a permite produselor sa se potriveasca intereselor pe care le au membrii MySpace, precum 'filme'.

Click aici pentru a citi tot articolul

Pagina 10 ~ Alte articole din acceasi categorie:

Cel mai mic telefon mobil din lumeAMD livreaza procesoare triple-coreVorbeste la telefon fara … voceFirefox 3.0 a ajuns la beta 4Lipsa - Se cauta specialisti ITBrowser - Internet Explorer 8Orange lanseaza tonuri de asteptare personalizateMicrosoft isi mentine oferta de preluare a YahooTopul telefoanelor mobile in februarie 2008Google se apuca de webdesign gratuitMozilla vrea mai mult decat e-mailElectronic Arts ofera 1,9 miliarde dolari pentru preluarea firmei Take-TwoViitorul tau televizor LCD Sony ar putea fi de fapt SharpSpamul electronicMozilla Thunderbird, impotriva Windows Mail LiveShow-ul industriei jocurilor videoBoicot impotriva vanzarilor de console de jocuri in RomaniaAngajati spionati de computereAi grija ce e-mail deschizi in saptamana Valentine!Spalatorii reputatiilor pierdute pe net
Pagina 10

Cautare in site

Cuvant cheie
Cauta in site

Urmariti-ne pe Facebook