Categorii stiri

EconomiePoliticaSocialJuridicSanatateCulturaMondenAutoSportIT&C

Pagina 4 ~ Optimizarea sistemului de reclama

Data introducerii: 08-11-2007

MySpace si-a restrans sistemul de orientare a reclamelor, pentru a le permite celor de pe piata sa tinteasca mai bine interesele specifice ale utilizatorilor, in speranta ca acestia vor raspunde mult mai bine.

Reteaua sociala a adaugat 10 categorii in cursul acestui an, pentru a permite produselor sa se potriveasca intereselor pe care le au membrii MySpace, precum 'filme'.

Click aici pentru a citi tot articolul

Pagina 4 ~ Alte articole din acceasi categorie:

Importanta securitatii informatice pentru companiiNoul player Blu-ray de la Sony duce inalta definitie pe noi culmiSiemens Gigaset DE380 IP R cu agenda telefonica online Flexibilitate in schimbarea planului tarifar cu noile abonamente promotionale Vodafone Complet Orange angajeaza 300 de oameni pentru servicii IT&CSemne bune pentru internetElevii isi pot cunoaste viitorii colegi de liceu pe www.admitereliceu.roGoogle ofera grafica 3D browserelor - PcWorldUE vrea un control international mai mare asupra InternetuluiCASCO pentru telefonul mobilBBC si NYTimes, printre castigatorii Oscarurilor pe webPreluarea Sanyo de Panasonic, pe ultima suta de metriDragos Stanca: Numarul de afaceri online ar putea creste cu 30% in 2009Europenii vor plati mai putin din iulie pentru apeluri si SMS-uri in strainatateTarifele pentru convorbirile mobile vor fi reduse in EuropaDell a lansat cel mai subtire laptop din lumeGoogle renunta la publicitatea de pe radio-urile onlinePrima camera video convertibila HD/SD ajunge si in RomaniaMicrosoft ar putea crea 3.000 de locuri de muncaHackerii dezvaluie: Cum pot fi sparte parolele biometrice, protocolul https si Apple-urile
Pagina 4

Cautare in site

Cuvant cheie
Cauta in site

Urmariti-ne pe Facebook