Categorii stiri

EconomiePoliticaSocialJuridicSanatateCulturaMondenAutoSportIT&C

Studiu: Strugurii reduc presiunea sangelui si imbunatatesc functionarea inimii

Data introducerii: 31-10-2008

Consumul de struguri ajută la scăderea presiunii sângelui şi îmbunătăţeşte funcţionarea inimii, potrivit unui studiu al cercetătorilor de la Universitatea Michigan (SUA).

Potrivit cercetătorilor americani, o dietă de struguri ar putea ajuta oamenii să evite efectele presiunii arteriale ridicate, precum şi hipertensiunea arterială sau alte probleme ale inimii.

Click aici pentru a citi tot articolul

Alte articole din acceasi categorie:

Sucurile de portocale, de 300 de ori mai toxice decat apa de la robinetSfaturi pentru a alunga durerile de spateCele mai ucigase ingrediente din alimentatia de zi cu ziConsumam de 3 luni carne de porc contaminata cu dioxinaGenele care influenteaza dezvoltarea gripei, identificate de cercetatoriZiua Internationala a Persoanelor cu Handicap, 3 decembrie 2008Alimente care va ajuta sa aveti un somn usorCentrofarm, pierderi la noua luniUnele tipuri de cancer mamar dispar in mod spontanCentru de dializa IHS la BrailaPro si contra vaccinarii anticancerMedicamente pentru raceala la Centrofarm Un nou vaccin anticancerFrumusete prin nutritieToti romanii trebuie sa se vaccineze contra raceliiCrenvurstii cu lapte fierti si afumati "Campofrio cu laptic" - aliment complet nesanatosStudiu: Strugurii reduc presiunea sangelui si imbunatatesc functionarea inimii6 retete de casa pentru o piele sanatoasaExcesul de cafea genereaza cancerCampanie de masurare a tensiunii
Pagina curenta :
Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Cautare in site

Cuvant cheie
Cauta in site

Salveaza aceasta pagina

Del.icio.us Furl Digg
Blinklist Technorati reddit